De sezon

Dupa cum va ziceam mai devreme, a venit primavara. Constat din ce in ce mai des, in drum spre lucru, ca imi place verdele care a aparut peste tot, inclusiv in zonele unde acu cateva zile niste meseriasi au dat foc la uscaturi, fiind foarte aproape de a aprinde tot satul. E verde si pe parloagele care in mod normal sunt un fel de gri-maroniu si unde, prin toamna, traieste prietena mea, ambrozia. In curte am re-descoperit cat de fain curge apa, motiv pentru care in sfarstiul asta de saptamana am udat gazonu’ de zici ca s-o abatut codu’ galben peste el.

In unul dintre momentele astea de nivelat creierul, cu furtunu’ intr-o mana si cu berea in cealalta m-a lovit epifania. Am descoperit raspunsul la mirarile mele adresate in cele doua articole despre amicul meu cu care ne vedem din an in pasti. Eh, cheia acestor intrebari e la mine, ca sa parafrazez un fost slogan electoral. Am postulat urmatoarele. Eu sunt un om care face ceva doar cand e neaparat nevoie. Cand toate lucrurile sunt in regula si situatia e sub control, intru intr-un mod de conservare a energiei si interactionez cu lumea la un nivel minim, spre zero. Practic, aceasta perioada e ca inexistenta, pentru ca nu o percep. Nu fac altceva decat sa dorm, sa mananc si sa merg la lucru. Asadar, intre doua situatii in care trebuie sa fac ceva poate sa treaca o era glaciara, un an sau doua luni ca pentru mine e tot aia.

Teoria asta ar explica si aparenta lipsa de bucurie la treburile bune care mi-se intampla. Zic aparenta pentru ca nu se vede din exterior, dar eu ma bucur. Constat ca s-a intamplat ceva fain, notez, dupa care intru iar in modul de conservare a energiei….ca doara nu s-o intamplat ceva grozavenie la care trebuie sa reactionez.

Va urez sa vedeti cat de fain curge apa.

About Josef Svejk
Through possibly-feigned idiocy or incompetence he repeatedly manages to frustrate military authority and expose its stupidity in a form of passive resistance: the reader is left unclear, however, as to whether Švejk is genuinely incompetent, or acting quite deliberately with dumb insolence. These absurd events reach a climax when Švejk, wearing a Russian uniform, is mistakenly taken prisoner by his own troops. Source: Wikipedia

Leave a Reply

