Procurorii lu’ peste

De regula sunt rupt de politica “ţărişoarei” dar uneori se intampla sa dau peste niste grozavenii, niste grosolanii, care ma distreaza teribil, ca si cum eu n-as fi influentat de cursul ante-mentionatei politici. Ieri am vazut cum CSM-ul i-a scos la tabla pe cei doi “catindanti” propusi de ministerul justitiei pentru posturile de procuror general al Romaniei, respective procuror-sef al DNA-ului. Sper sa nu fi gresit posturile pentru care au fost cei doi domni propusi…pentru ca numele celor 2 cu siguranta nu mi-le amintesc.

O sa ziceti “bine, bine, da’ ce-are justitia cu politica”….iar eu o sa imi imaginez ca e o intrebare retorica si o sa las publicul sa raspunda.

Ei, din inregistrarea de 5 minute(maxim) din audieri am ramas cu impresia ca cei doi sunt niste elevi de clasa a 7-a scosi la tabla fara sa stie despre ce e vorba in lectie si cu niste citate aproximative, care isi merita toti banii. Pacat ca nu le-am gasit pe vre-un youtube.

1. “Cate rechizitorii ati facut?” raspuns “Anu’ asta nu. Niciunul. Am realizat activitatile si dosarele care mi-au fost repartizate”

2. “Dati-mi niste exemple din cariera dvs. de 17 ani care va recomanda pentru acest post” raspuns “Sunt un procuror onest si integru, care cunoaste sistemul”

3. “Profesorul” repeta intrebarea de la puntul 2. Raspuns “De ce faceti diferenta intre procurori? Vreti sa spuneti ca unii sunt mai buni si altii mai rai?”

Pe aceasta cale as dori sa lansez un apel catre natiune. Daca ati gasit pe undeva un filmulet cu audierile celor doi, lasati-mi-l intr-un comment. E pe putin la fel de distractiv ca si scenetele lui Toma Caragiu cu “n-am gasit alta rima” sau “c-asa e-n tenis”.

Multumesc.

About Josef Svejk
Through possibly-feigned idiocy or incompetence he repeatedly manages to frustrate military authority and expose its stupidity in a form of passive resistance: the reader is left unclear, however, as to whether Švejk is genuinely incompetent, or acting quite deliberately with dumb insolence. These absurd events reach a climax when Švejk, wearing a Russian uniform, is mistakenly taken prisoner by his own troops. Source: Wikipedia

Leave a Reply

