Ati prostit poporul, cu televizorul.

Dap, l-ati prostit. Ma uit cu drag inapoi la vremea in care crel mai prost lucru de la televizor erau telenovelele. Eh, dragii mosului, telenovelele au fost detronate cu succes de “reality show”-uri, care, contrar numelui lor, nu sunt nici reale, ci regizate intr-o mai mica sau mai mare masura, si nici show-uri si mai degraba niste balacareli la usa cortului. Realizatorii emisiunilor astora se ascund dupa “asta cere publicul”. Sa va fereasca sfantu’ sa aveti vre-odata de-a face cu publicul respectiv. Nu cred ca e cazul sa mentionez emisiuni aici. Sigur le stiti cu totii.

Undeva pe un distant loc doi in topul emisiunilor care tampesc privitorii sunt concursurile. Incepand cu unele mai “spalate” de genul “Romanii au talent” pana la deja celebrele bingo-uri. Pe langa astea au aparut mai nou concursurile de nisa, cum ar fi Masterchef sau chestia aia cu japonezii care alearga peste niste obstacole si cad in moduri spectaculoase. Am fost surprins sa vad pana unde s-a ingustat nisa asta. Acu vre-o saptamana am vazut pe ceva “Discovery pentru pitipoance” un concurs de genul Masterchef, doar ca era “Master frizerul de animale de casa”. Ma intreb cine o fi fost asa de odihnit la minte? Oare or sa il importe antenele sau protv-ul si la noi?

Al treilea loc pe scara coeficientului de idiotizare a populatiei sunt reclamele. Astea nu doar prostesc ci si sperie. Cele mai faine sunt alea cu bacteriile din vasul de toaleta. Pai daca esti o fetita de 5 ani si vezi la TV cat de urate sunt bacteriile din buda, n-o sa iti speli toata casa cu spirt cand o sa fii mare? Apropos, niste studii, probabil facute de cercetatori britanici, arata ca buda e de mult mai multe ori mai curata decat chiuveta de la bucatarie sau clanta de la usa. Astept cu drag o reclama la un produs care omoara bacteriile de pe clanta usii. Alta reclama aiurea e una la ceva cosmeticale facute din brusturi bio. Una la mana, cine dracu’ cultiva brusturi….si doi la mana, planta pe care o arata in reclama ca fiind brusture, e ciuline toata ziua. Deunazi mi-a sarit in ochi o reclama la ceva suc, in care se laudau ca ar fi suc de fructe. In consecinta, urla ala cat il tineau plamanii, produsul nostru contine 0.1% suc de lamaie…sau portocale. nu conteaza. Cum dracu’ sa te lauzi intr-o reclama cu asa ceva. Mai bine taci din gura. Pentru cei care nu stau foate bine cu matematica, 0.1% dintr-o sticla de 2.5 litri inseamna 0.0025 litri, adica 2.5 mililitri. Ca sa punem in perspectiva cantitatea asta, imaginati-va o cinzeaca de vodca. Ati reusit? Bun! Acu impartiti-o cu inca 19 prieteni in mod egal.

Supcex!

Advertisements

About Josef Svejk
Through possibly-feigned idiocy or incompetence he repeatedly manages to frustrate military authority and expose its stupidity in a form of passive resistance: the reader is left unclear, however, as to whether Švejk is genuinely incompetent, or acting quite deliberately with dumb insolence. These absurd events reach a climax when Švejk, wearing a Russian uniform, is mistakenly taken prisoner by his own troops. Source: Wikipedia

One Response to Ati prostit poporul, cu televizorul.

  1. hai sa merem la Noaptea devoratorilor de publicitate! acolo mai is sanse sa gasesti reclame fara plante gresite si vietati supradimensiunate!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: