Giratoriu

Scriam in articolul anterior despre soferi care semnalizeaza mai mult nu si am sarit, intentionat, comportamentul in sensurile giratorii. Revenind la tema in cauza avem asa.

1. Intrarea in giratoriu:

a) Daca vrei sa iesi la prima, intri de pe prima banda (cea din lateral nu de pe mijloc), semnalizand dreapta.

b) Daca nu vrei sa iesi la prima, NU intri de pe prima banda si semnalizezi stanga.

2. Odata intrat in giratoriu, se semnalizeaza in continuu.

a) Daca nu vrei sa iesi la “urmatoarea”, semnalizezi in continuare stanga si stai pe banda din interiorul giratoriului.

b) Daca vrei sa iesi la “urmatoarea” (adica imediat dupa ce ai trecut de iesirea anterioara iesirii tale) incepi sa semnalizezi dreapta si incerci sa te inscrii pe o banda cat mai spre exteriorul giratoriului.

3. Consideratii

a) Incearca sa nu te invarti niciodata in tot giratoriul pe banda din exterior.

b) Incearca sa iesi din giratoriu de pe banda cea mai din exterior.

Stiu ca nu sunt reguli scrise in codul rutier, da’ mie asa mi le-a explicat instructorul, si mi-se par de bun simt. Imi creste tensiunea de fiecare cand vreau sa intru in giratoriu in care vine unul pe banda din interior, fara sa semnalizeze. Stau dupa el sa treaca, si ma trezesc ca iese pe strada de pa care incerc eu sa intru. Sau mai fain, vad ca vine unul pe banda din exterior semnalizand dreapta, dar “uita” sa iasa din giratoriu si isi continua inperturbabil plimbarea in cerc.

Cam atat.

About Josef Svejk
Through possibly-feigned idiocy or incompetence he repeatedly manages to frustrate military authority and expose its stupidity in a form of passive resistance: the reader is left unclear, however, as to whether Švejk is genuinely incompetent, or acting quite deliberately with dumb insolence. These absurd events reach a climax when Švejk, wearing a Russian uniform, is mistakenly taken prisoner by his own troops. Source: Wikipedia

Leave a comment